PLAĆANJE
Plaćanje je moguće učiniti na 3 načina:
Plaćanje pouzećem – plaćanje se vrši gotovinom direktno kuriru koji je dostavio Vašu porudžbinu.
Plaćanje putem platnih kartica – plaćanje se vrši putem platnih kartica Visa, MasterCard, Maestro,Dina ili AmEx.
Plaćanje e-bankinkgom ili m-bankingom – elektonsko plaćanje sa navedenim brojem Vašeg računa koji ste dobili putem e-mail-a.
PLAĆANJE KARTICOM
Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama - VISA, Maestro,Dina i AmEx ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta.
Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.
Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana, novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.
Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom TLS v1.2 protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, "SIM" D.O.O. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC,Dina i AmEx i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
IZJAVA O BEZBEDNOSTI I NAČINIMA PLAĆANJA
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce - AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti TLS v1.2 enkripcijom podataka.
PCI DSS Standardi - AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.
IZJAVA O KONVERZIJI
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova
DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA OGRANIČENJA
Internet prodavnicom www.simns.rs upravlja “SIM" D.O.O. , sa sedištem u Kisačka 84, Novi Sad.
“SIM" D.O.O. ima potpisan ugovor sa Citi Express kurirskom službom putem koje se vrši dostava na teritoriji Republike Srbije.
Kurirska služba Citi Express vrši dostavu na većini teritorija Srbije.
Rok za dostavu putem kurirske službe Citi Express, maksimalno je 5 radnih dana u slučaju plaćanja robe pouzećem ili putem platnih kartica. Za porudžbine čije plaćanje se vrši avansnom uplatom putem elektronskog bankarstva ili uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 24h od trenutka prijema e-maila sa potvrdom narudžbine, a rok za dostavu je maksimalno 5 radnih dana od trenutka evidentiranja uplate.
Prijem pošiljke:
Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-17 h. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, putem e-mail adrese sim@simns.rs ili telefonskim pozivom na 021-512-212. Ukoliko je pošiljka bez oštećenja slobodno je preuzmite i potpišite kuriru adresnicu.
Cena dostave:
Za robu vrednosti preko 3.500,00 RSD dostava se ne naplaćuje. Troškove dostave za porudžbine u vrednosti ispod 3.500,00 RSD snosi kupac. Cena isporuke koju plaća kupac je prema cenovniku kurirske službe (PDV uračunat). Porudžbine koje imaju masu preko 2 kilograma, a koje nemaju vrednost veću od 3.500,00 RSD, plaćaju prema cenovniku kurirske službe koja vrši dostavu.
POLITIKA REKLAMACIJA
Prema Zakonu o Zaštiti Potrošača (“Sl.glasnik RS”, br. 62/2014, 6/2016, 44/2018 i dr.zakon), po članu 28, Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz člana 35 ovog zakona:
Potrošač snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se prodavac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Praktično gledano, Vi reklamirate porudžbinu ukoliko je paket oštećen ili ako ste se iz nekog razloga predomislili.
Ukoliko je i posle svega uočena nesaobraznost, Potrošač ima pravo da zahteva od Prodavca otklanjanje nesaobraznosti, zamenu preparata novim ili prosto reklamaciju i povrat novca.
Molimo Vas da pre svake kupovine detaljno pregledate sve slike preparata i pažljivo pročitate sve karatkeristike i opise.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA
U ime "SIM" D.O.O. (www.simns.rs) obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni "SIM" D.O.O. (www.simns.rs) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“